En kommentar som är nästan lite konstig som ordet Quesadilla! :)

2011-11-22
16:01:00
Kommit hem från skolan och gjort mig lite mellanmål. Stekte en quesadilla med överdrivet mycket ost. Typ en halv centimeter tjockt. I alla fall såg jag att jag hade fått en kommentar från "människa" som frågade hur det var med mig. Dock skrev inte "människan" någon länk till sin blogg så jag antar att den/det (utgår ifrån att det är en hund) ville att jag skulle svara såhär - i ett inlägg! (säkert inte alls men ändå!!!!)


Jag kan ju då säga att det är bra med mig. Jag har det trevligt och skriver det här dryga inlägget. Resten av dagen ska ägnas åt läxor! Hur är det med dig då?

TJOFRÄÄÄÄS FRÅN VÄLDENS BÄSTA (moooooos)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stad bor du i? :)<33

2011-11-22 • 16:33:15

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback