Dags att städa? Nej, skulle inte tro det!

2011-10-27
21:49:38
För några år sen, innan jag ens hade en blogg och inte kunde något som helst om kodning, ritade jag upp min absoluta drömdesign. Kommer inte ihåg hur den ser ut och tänkte därför leta upp den. Uppdraget misslyckades. Däremot hittade jag typ tre prov och tio läxpapper samt en dagbok, tre olika sorters brevpapper och lite tomma ritpapper. Var nog ett tag sen jag städade på rullbordet under skrivbordet. Kanske borde börja göra det? Hahahahahhahahah, vilket skämt!


Kände att dte bärjade klia en hel del i näsan när jag rotade där. Det enda stället jag inte dammar på. Myspys! Men tro nu inte att detta var totalt misslyckat! Jag har faktiskt fått reda på att jag är riktigt duktig på religion. Eller ja, var i alla fall... ;)



Kommentarer
Postat av: Ena

Klicka in på bloggen och kolla om du blev dagens blogg! :) <3

2011-10-27 • 23:48:56
URL: http://juststyle.blogg.se/
Postat av: ellen

superfin blogg! hoppas allt är bra med dig? :)

& har du lust att följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-29 • 17:58:12
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback