Fotopromenad

2011-10-23
15:04:44
Det var dags att gå ut efter att ha suttit vid datorn hela helgen. Tog med mig kameran och drog ut på en fotopromenad med resten av människorna i huset. Jag är så seg så när pappa väntade på att jag skulle fota klart, hann de andra gå iväg så vi tappade bort dem. Haha, bra där Annie! Blev sjukt nöjd med resultatet även om det bara var fem bilder efter redigering.
Nu känner jag mig aspeppad att börja med den nya designen!








Den första bilden på bilen är så långt ifrån "Anniebilder" man kan komma. Tyckte det kunde vara kul att prova något nytt. Hyfsat bra med tanke på att jag annars mest fotar närbilder. Tycker även mycket om tvåan. Och, trean, fyran och femman... Alla med andra ord. Brukar inte bli såhär nöjd. Ego jag är då.



Kommentarer
Postat av: Boddan

Kanonfina bilder allihop!

2011-10-25 • 18:12:19

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback