Goodmorning Peepz

2011-10-15
10:25:05

Goodmorning peepz! Haha, Catystyle.
Idag har jag laddat upp med goig frukost bestående av varm choklad och salamimacka. Senare idag, typ vid sex, kommer våra grannar och Ellens familj hit. Vi ska ha våran årliga oktoberfest och äta schnitzel. Vad annars händer idag? Ingen aning. Får se om jag orkar mig ut och fota lite annars blir det väll bara att sätta igång med nästa design. Jag brukar alltid vara såhär bra på att schemalägga mina dagar. Schemagirl is in tha house...typ.
Nej, jag schemalägger inte alls. Tar dagen som den kommer.

Failad bild från gårdagens outfitfotografering.




Kommentarer
Postat av: Siri / The Lion Queen

sv: Hej! Såg din kommentar om bilderna i min meny, du vet. Jag tror för att det ska bli enklast att lära sig så kommer jag att lägga upp en guide om hur man gör. Men den kommer att kommer nästa vecka isåfall (har inte riktigt tid just nu ;) ) men ja



jag skickar iväg en kommentar när jag har gjort det "tipset"



/ Lion Queen

2011-10-15 • 10:53:44
URL: http://thelionqueen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sööötnööötig bild! <3

2011-10-15 • 13:29:53
URL: http://photosbyellen.webblogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback