Inspiration zero

2011-10-19
20:14:07
Känner mig just nu zero-inspirerad att blogga. Ska nog kolla igenom lite bloggar och se om jag kan få lite idéer. Har ju självklart inget emot att ni slänger in förslag heller.

Har nyhetsläxa och satt och kollade runt på aftonbladet. Hittade en nyhet om en flicka i min ålder som är försvunnen. Lite läskigt att läsa på ett sätt... Hon har varit borta i en vecka men polisen misstänker inte något brott utan tror att hon är borta frivilligt. Hoppas verkligen det. Och hoppas hon är okej. Läs själva hela artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13807777.ab 

Hahahahahaahahahahahahaahahhahaha jag dööööööör! vad sjutton hittade jag i arkivet nu?!



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback