Måndagsdissar

2011-10-17
17:20:01
Måndagar. Finns en hel del bra saker med måndagar men ännu fler dåliga. Mina helt klart värsta (eller blir det bästa? Nej, värsta.) måndagsdissar!
1. Läxor. Dags att plugga igen. Vet att många gör läxor på helger men jag själv ser det som min lediga tid då jag nästan alltid gör något annars.
2. En vecka kvar tills nästa helg. Tjihooo...
3. Äcklig mat i skolan. Inte alltid, men idag. Oxpytt och rödbetor eller korvstroganoff. Mina stora hatisar. Som tur var slutade vi tidigt idag!
4. Man känner inte för att fota och när man väl gör det fastnar inget på bild.

Sen hade jag en helt åsum diss (Hur sjutton gick det til?!l) men jag glömde bort den. (Det förstår jag däremot. Glömmer allt.)

Ingen kommentar... Eller jo, kolla 4:an



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback