Tidsinställt 17/10/11 - Frågor

2011-10-17
15:42:00
Har fått en hel del designfrågor det senaste. Jag ursäktar att ni inte fått några svar men tänkte vänta lite till sen drar jag ihop allt och gör ett inlägg med bara designfrågor. Kanske slinker även gimpfrågor med. Men då vet ni i alla fall att ni får svar på era frågor snart. Så länge kan ni läsa svaret på den här frågan jag fick efter jag svarade på frågestunden.

Vad föredrar du mest?
Påsk,Jul,Sommarlovet eller potatis? ^^ <3

svar: Jag måste nog säga Sommarlov. Dissar potatis lite nu. Men sen kommer nog potatis och jul och sist kommer påsken. Gillar den inte alls. Gillar inte maten, vädret är ofta kass och man äter alltid lite för mycket godis ;)



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback