Treeface

2011-10-28
18:30:09
Hellihallå alla läsisar!
Kollade på statistiken. Hade inte särskligt höga förväntningar eftersom jag inte bloggat något idag och ändå har jag redan haft fler besökare än igår. Anyway... Idag har jag dansat och varit och kollat runt lite på pressentbutiken i centrum. De har börjat sälja smink, nagellack och smycken där nu. Lite sådär allmän fakta om våran pressenshop! Haha! Appropå inget alls... Ville be om ursäkt till er som ännu inte fått era designer. Har suttit och kämpat med en i flera timmar för att sedan insé att det är nått damp så att den inte funkar i Chrome. Asglad! Fast inte alls. Just nu är jag så opeppad att börja om så det finns inte! Ni får helt enkelt vänta lite till. SorrySorry!

Buuu! Någon som blev rädd?



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback