Hiss/Diss

2011-09-18
20:42:42
Tyckte det var dags för ett Hiss/Diss inlägg igen! Idag hade jag tänkt att temat skulle vara kläder. Vilken sorts kläder då? Jag tänker vara så knasig så jag kör på vilket klädesplagg som helst! Jag är en busunge! Ni som inte känner mig...just nu var jag grymt oseriös. Min humor är sämst


Jag hisselihissar tröjor med "Collegetryck". Vet inte varför jag har fått för mig att det kallas College men det är så jag säger. De flesta fattar nog inte alls vad jag pratar om så det är bäst att slänga med en liten bild!

Ja typ såhär:


Bild från Stadium.se
Jag dissar färgade benvärmare. Sjukt fult. Men sure... Vill du se ut som en hippie - try it on! Det värsta är att jag har ett par grön/blå i min garderob. Pinsamt! Förtjänar ingen bild! (orkar inte leta)



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback