Frågor eftersom jag inte har något bättre för mig.

2012-04-15
17:14:09

Kopierat från EBBA

Lovar du att vara ärlig? Nej. Haha (har ju för tusan ingen aning om vad för frågor det kommer)

Du heter: Annie


Smeknamn: AniPani (EjniPejni, AddiPaddi. Utala hur du vill.)


Låt som när du är ledsen sörjer till?: Safe and sound ♥

Beroende av: Socker, Socker, Socker.


Vad tror folk om dig?: Att jag är positiv.

Stämmer det?: Nej hehe ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår kanske. I don't know.


Vad säger du för att imponera på någon?: Tjenare kexet står du här och smular? Nej, men asså, inte vet jag.

Hur imponerar man på dig?: Genom att va sig själv :) Eller om man kan göra volter. Också coolt.

Brukar du skratta för dig själv?: Nej bara om det är riktigt, riktigt roligt!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okiiiiiidokiiiiii

Var bor du?: Det är min hemlis. Hehehe. Fast en del har nog listat ut det.

Trivs du där?: JÄSSPOXX! :D

Äger du några converse: Ja, två par. Ojäh


Vad har du för mobil operatör: TRÄ (3)

Är du allergisk mot något: Nötter, hasselnötter och så får jag inte äta mandel. Äter inte skaldjur heller men vet inte om jag är allergisk mot det. Och djur också! Hästar, katter, hundar, kaniner, hamstrar och allt annat med päls typ.


Hur svarar du i mobilen: Hallå. Enklast så. Ehehehe


Vem ringde du senast?: PAPPII

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sånt kommer inte jag ihåg!

Antal timmar sömn inatt: 8 kanske?


Sov du ensam: Nej, eller jo. Eller asså jag sov på en madrass inne hos mamma och pappa. Eheheh ^^

Brukar du komma i tid: Vi går inte in på det nu... Haha, nej men jag är sen typ varje dag. Fast inte till skolan.


När mår du bra: När det är sommar och man inte behöve tänka på ett skit.


När blev du fotad senast: Keine aning.

Hur känner du dig nu: Trött, seg och uttråkad.


Vanligaste färg på dina kläder: Jeansfärg. Typ blå alltså. Och typ svart.


Vad tycker du om fötter: Fett fula, äckliga och väldigt bra. Utan dem skulle vi ju bara ramla runt! :o


Vad saknar du: Ett liv just nu. Nej, men jag har väl egentligen allt jag vill ha.

Hade du en bra kväll igår: Inte bra, inte dåligt. Neutralt lixom! ;)


Favorit dryck på morgonen: TEEEEEEEEEEEEE ♥


När brukar du oftast gå och lägga dig: typ vid tio påvardagar och typ tolv/ett annars! :)

Är du blyg?: Har aldrig tyckt det innan men nu har jag inset att jag nog är det. Hehehe.


Sysslar du med någon idrott: Dans. Och våga inte säg att det inte räknas, för det gör det! :D


Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju mer speciellt och jag kollar aldrig min personliga mail så, njaej...


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näääääääääää. Pytsan heller! (hahaahhahahahahhahah.)


Har du spytt offentligt: Ja, jag har väl varit bäbis jag med eller? Nej, men det har jag inte.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ärligt talat har jag ingen aning. Samma som alltid tror jag :)

Är du nöjd med ditt liv: Na, eller jo, eller asså.


Är du bortskämd: Ja. Hahah.


Vad gör du i morgon: Går i skolan. Dansar balett.


Vad är det värsta du vet?: Spysjuka.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Vet inte. I Genomsnitt blir det kanske 50-100 kronor? Ne, jag har faktiskt ingen aning.


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: -


Vad längtar du till?: Nästa helg


Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA! :D


Vad använder du för shampoo?: Fructis från Garnier.

Vad är det finaste du fått?: Ingen aning. Ehehe. Nej men asså fint och fint.

En speciell dag du minns: Nej.


Hur gammal är du:
13 unga, fina år!  


Tycker du om någon just nu: Min familj och mina vänner? :)


Du samlar på: Stenar!


Gröna eller röda äppeln: Röda. Får så ont i magen av gröna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen.

Gillar du golf: Har aldrig spelat golf men minigolf är det tråkigaste jag vet. Tråkigare än matte!


Vilken tid gick du upp idag: Halv tio kanske...


Har du sovit i din egna säng inatt: NÄ.


Har du strumpor på dig nu: Skulle aldriggå runt utan mina elskade strumpisar ♥
 

Är det okej att gråta: Hallå? Det är väl klart?!

När grät du senast: Vet inte. Nån gång i veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka till behövande, shoppa och spara.


Bär du glasögon eller linser: JA :((((((((((((((((((((((((((((


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, absolut! Annars är man töntig! Haha, det är väl klart det inte är viktigt! Finns tusen miljarder viktigare saker.


När går du upp ur sängen en helgmorgon: Typ tio

Har du piercing: Öronen.


Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Nej.


Solar du ofta: NEJ DET ÄR TRÅKIGT! :D


Är du bra på att laga mat: Jag kladdar ner mycket men resultatet brukar bli bra! ;)


Är du flygrädd: Aldrig flugit.


Hur vig är du: Kan gå ner i split/spagat. Vet inte vilket som är vilket men det med ett ben fram och ett ben bak.

Är du musikalisk?: HAHAHAHAAHAHAAHHAHAHHAHAAH. Vilket skämt.


Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten


Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's half baked


Tror du på ett liv efter döden: Jag tror att man kommer till himmeln om det är det som menas :)


Tycker du om sushi: Aldrig ätit det.


Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller Popcorn


Bor dina föräldrar tillsammans: Jäss dej du! :D


Har du tandläkarskräck: Njaaa... Vissa saker.


Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska


Vilken ögonfärg har du: Blau, Blue, Blå


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vet inte. I så fall sov jag ju.


Biter du på naglarna: Liiiite :$


Har du skrivkramp nu?: NEJ! I'm the master.




Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-15 • 21:21:29
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej!

Först vill jag börja med att jag älskar din blogg läser den varje dag å den är intressant,rolig och Bäst ;)

Men varför sover du inte i diit egna rum gör ni typ om i ditt rum eller är du mörkrädd precis som jag ;) Överdrivet nyfiken är vad jag är hheheh :D Kram

2012-04-16 • 21:44:26

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback