Snela ni som besöker ♥

2012-04-16
21:50:13
Har jag blivit länkad nån stans? Har haft typ fyrtio-femtio mer besökare än annars och massa kommentarer utan anledning. Har inte bloggat ens ^^ Såg nu att jag vunnit veckans blogg. Inte konstigt med mycket besökisar då! :)

SorrySorry för att jag inte bloggat! Kom hem vid typ åtta och se har jag gjort läxor och ätit så det har blivit lite ont om tid till bloggen. Håller även på med en ny design som nu börjar bli klar! Riktigt snygg om jag får säga det själv. Hehehe ;) Kommer gå i grått och med mycker detaljer. Tror ni kommer gilla den, men vi får se!

Dagens outfit. Enkelt och skönt || tröja - NewYorker jeans - Cubus



Kommentarer
Postat av: Malin

Den tröjan var skitsnygg!:D



Sv: Okej:) Idag har jag inte gjort ngt typ:P

2012-04-16 • 22:00:13
URL: http://maolions.blogg.se/
Postat av: Filippa Carlsson

Jag har en gammal HP men jag ska få en Mac, jag har laddat ner något konstigt för jag läste att det var bra men det funkar inte, hehe;-)

2012-04-18 • 09:30:25
URL: http://filippaacarlsson.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback