Packar upp och pakar ner.

2012-08-02
21:17:16
Håller på att packa upp resväskan för att sedan packa om den. Har, som ni nog vet, varit på Öland med Ellen och Amanda i några dagar och imorgon bär det av till mormor och morfar. Jag hade tänkt mobilblogga men hade ingen täckning i deras stuga så det blev inga inlägg. Har i alla fall haft det jättebra. Fotade typ inget alls med min kamera men Ellen har en hel del bilder från deras. Ska försöka få henne att skicka några. 
Hur har ni haft det när jag varit borta? :)
Sneakpeak på min nya tröja också ;)
 



Kommentarer
Postat av: Lisa

skitbra!
förutom att det har varit tråkig at du inte bloggat ... D:

2012-08-03 • 12:02:14
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback