Complaining

2012-02-09
17:19:05
Jag är trött nu. Väldigt trött. Har varit på dans, har en massor av läxor och jag är törstig som bara den. Dessutom har jag ont i magen, är väldigt osugen på mat och så får vi inte glömma att jag är trött också.
Tack för att jag fick klaga lite ♥

Tjofräs alla lesare!
Idag hade vi som sagt en kort skoldag och direkt efter den gick jag och Amanda hem till mig, bakade och åt lite. Sen gick vi till dansen som var ganska rolig och nu sitter jag här och det är inte så roligt och där med har jag inget roligt att skriva. Bjuder på en bild istället. Eller vadå istället? Har ju skrivit värsta novellen nu ju.



Kommentarer
Postat av: Alice

Beklagar tröttheten och trösten :cool:

Fin bils :-d

2012-02-09 • 18:08:03
URL: http://alicefoton.bloggplatsen.se
Postat av: Klara-Fina :D

Jag vill bara säga att din blogg är bäst, följer den på bloglovin' också, du skriver så bra med! :D

Kram. (:

2012-02-09 • 18:45:56
URL: http://klara-fina.bloggplatsen.se
Postat av: Boddan

Gillar verkligen den bilden!

2012-02-12 • 19:15:05

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback