En lista för ingeninsprationattbloggamenvill-inlägg.

2012-02-20
17:49:56
Jag har insett att... jag måste göra läxor om typ tio minuter. (Hade tänkt skriva att jag är cool men det har jag vetat länge.)
Jag lyssnar på... Bra skit! Kabaaam!
Jag pratar... när jag inte sover.
Jag tycker om... Ben&Jerry - Half Baked ♥ ♥ ♥

Jag avskyr när... statistiken bara sjunker. Rööövit.
Min första vän hette... Ellen. Yoyo.
Jag är rädd för... Mycket. Magsjuka till exempel.
Den bästa känslan är... när man vaknar aptidigt på morgonen för att man en timme senare ska ge sig av på semester ♥
Jag är bäst på... att komma på ägiga svar. Ni ser ju själv lixom.
Jag är sämst på... Fysik! Och kemi. Det är läskigt med alla kemikalier.
Det finaste som finns är... Rosa himmel, blått vatten och vit stenstrand. Eller bara en massa grönt, soligt, osvenskt landskap ♥

I somras var jag... kär.
Sist jag grät var... typ vet inte.
Jag kan inte... spela trummor eller basket. Ni ska se mig när jag kommer på musiken och idrotten. Shit vad impade alla blir.
Min mobiltelefon är... vit :)
När jag vaknar på morgonen... tror jag att det är någon annans telefon som ringer och undrar om de inte kan svara så att jag kan få sova någon gång!!!!!!! Eller så går jag upp.
Innan jag går och lägger mig... sover jag INTE. Där fick man till det! 8]
Ikväll ska jag... plugga, se på bra tv och äta pizzabulle! OYEAH! 
Jag vill verkligen... shoppa, äta socker, dansa eller ha värsta bästa photoshooten!

Just nu är jag... Annie, men imorgon vet jag inte. Vi får se då.





Kommentarer
Postat av: The mystic woman nr. 2

Hej! Mitt naman är *ll*n. Jag tyckte dina svar var väldigt fina. Jag vill också ha en grym photoshoot snart, precis som du. Vi kanske kan ha det ganska snart tillsammans. Hoppas jag inte avslöjat för mycket om mig själv nu. Jag får inte avslöja min identitet(?), den är och förblir en gåta. Detta blev en lång kommentar, och detta sista skrev jag för att den skulle bli ännu längre och för att jag inte har något bättre för mig. Kram från The mystic woman nr.2 ♥

2012-02-20 • 18:23:46
Postat av: Mystic women nummer 3

Precis som föregående talare så är jag också sjukt pepp på en asgrym photoshoot! Är gärna på :)))

2012-02-20 • 20:36:14
URL: http://ellenviktoriaengstrom.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback