Fettisdagen!

2012-02-21
16:24:28
Heter det "fettis-dagen" eller "fet-tisdagen"? Jag tror det är "fe-tisdagen" bara att man stavar med ett t för mycket. Hur som helst... Nu är jag hemma från skolan. Har satt mig framför TV:n med lite gottigt mellanmål i väntan på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan fika semlor! Omnomnom ♥
Imorgon är det helt fullt på schemat - onsdag brukar det kallas. Vi ska bada med klassen (idrottsgrej) sen har vi två danser och möte. Sen på torsdag blir det skidor med skolan! Om nu inte snänm är helt borta, vill säga. Men vi får hoppas den stannar. Hade dock hoppats på att vi skulle få åka på fredagen eftersom att det är våran jobbigaste dag och torsdagar den bästa. Men ja, sålänge vi får åka skidor så!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med i min tävling om att bli veckans blogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/february/19-februari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-02-21 • 20:42:48
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback