Godmorgon!

2012-02-17
10:10:26
Klockan är 09.51, jag sitter i min säng, har precis ätit frukost och messar med Amanda. Lyssnar på lite musik, dricker te och packar lite tills ikväll. Har inte kommit så långt men det är ju alltid något med ett par byxor, pyjamas och kameran. Borde packa klart så Amanda inte behöver vänta i en evighet på lilla sega mig. Hehehe. Föresten så hittade jag mitt läppsyl igår. Jag blev jeteklad för att det är ett så bra läppsyl och jag orkar inte köpa ett nytt för 25 kronor. Snåljåp nummer ett! Och lite lat också med tanke på att vi bor mitt emot apoteket och det var ungefär tre minuter att gå dit... Jaja, nu ska jag packa klart. Tar med mig datorn så jag kommer nog uppdatera ifrån Amandas hus. Tjotjo!



Kommentarer
Postat av: A

Hoppas att du får en bra dag!:-d

2012-02-17 • 10:44:07
URL: http://alice--blogg.bloggplatsen.se
Postat av: Tilda Larsson

Älskar verkligen redigeringen på bilden längst ner till vänser!

Du är verkligen duktig Anniie!

:)

2012-02-24 • 17:37:17
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback