It's always harder the second time around.

2012-02-19
12:17:37
Sista dagen på lovet. Ska börja på en ny design tror jag. Känner dock att jag har ganska dåligt med bilder så det får bli gammla tror jag. Men det gör väl inte så mycket om det är de som är finast... Annars då? Snön börjat smälta bort här så hur det blir med skidåkningen med skolan på torsdag vet jag inte. Hoppas det är lite kallare där i alla fall. Hatar det här vädret. Grått, blött, lerigt och aptråkigt. Får ju verkligen ingen lust att gå ut precis... Längtar till sommaren! Har en kofta som jag så gärna vill ha på mig nu men det är lite kallt för det. Snälla sommar kom tillbaka ♥


Bästa Lady Gaga låten någonsin ♥



Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: hahhahah men Gud xD va kompliserat allt blev xD men jjag och Sofia trodde du menade bilden på mig och Sofia när du skrev " det är min kompis på bilden " och du undrade jag hur du kände mig med tanke på att det ät jag på bilden :p men jag fattar nu , du menade bilden på din blogg va ? Hahhaha <3

2012-02-19 • 12:48:58
URL: http://hitochdit.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback