Bandana

2012-01-21
11:24:41
Godmorgon, lunch eller vad det nu är! :)
Idag så skulle jag ha hängt med brur och pappa till stan för att byta nån grej. Tråkigt värre egentligen, men man slipper sitta hemma och lama sig. Men sen när vi satt i bilen så såg jag att Ällen hade essemessat mig och frågade om jag ville med till stan. Det ville jag ju såklart så pappa skjutsade hem mig så jg kunde hämta busskortet och nu väntar jag på att bussen ska komma. Ska försöka mobilblogga, annars hörs vi ikväll! ♥

ful bild på min fina bandaniiis ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan !

Fixar du headers, hör av dig på en kommentar hos mig.

www.lisandstrom.bloggplatsen.se ,

xxxx:love:

2012-01-22 • 15:55:10
URL: http://lisandstrom.bloggplatsen.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback