Så hääääär taggad! :D

2012-01-15
17:08:02
Inte alls. Imorgon är det måndag, skola och första balettlektionen för iår. Känner på mig att det kommer gå ganska dåligt med tanke på att jag inte dansat på länge. Men det har väl ingen så det blir ju jämt ;) Efter baletten blir det även UNF-möte. Lär vara hemma vid sex nån gång. Har ju hemkunskap den här terminen med så jag slutar vid kvart över tre. Okej, nu ska jag sluta klaga och fortsätta med den nya designen!

Bilden jag redigerade i den här videon.



Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-151.html#comment

2012-01-16 • 07:57:16

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback