Sverige! ♥

2012-07-12
22:33:19
Tjenare alla läsare! Har inte bloggat på ett par veckor för jag har varit i kroatien. Surprise! Gjorde så många tidsinställda jag kunde så jag hoppas ni tyckte det dög! :) Jag har haft det jättebra! Ellens familj var med också och det gjorde ju inte det hela sämre precis... Fotat en massor också så förvänta er bilder. Och så har jag shoppat en hel del med. Kommer komma en haul-video. Imorgon antagligen. Nu ska jag se på TV som jag inte gjort på två veckor.
 
Skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst, ni vet.  
Ellen och jag första kvällen i Trogir, där vi bodde.



Kommentarer
Postat av: Lisa

åå gud vad skönt jag vill oxå bort! :D

2012-07-13 • 11:17:36
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback