Det här är Annie som skriver.

2012-06-02
12:29:39
Tjotjenare och godmorgon!
Jag var inte på videobloggs humör igår så jag tänkte sätta mig och spela in en nu istället! Såg inte heller på "Step up" som jag tänkt mig. Jag kan verkligen inte planera ut innan vad jag ska göra på kvällarna för jag gör det inte ändå. Ba: Jo, nu ska jag måla naglarna. Och sen ett par timmar senare sitter jag där med fem veckor gammalt nagellack och har inte ens valt färg än. That's me, yes. Har baj dä wäj börjat på en ny design. Vet inte om jag kommer byta snart eller inte men jag känner att den nya är mycket mer "JAG."
SKIT SAMMA. Här är en två bilder på moi.
 



Kommentarer
Postat av: Alice

Byt. Så som den såg ut på instagram så såg den grym ut! Fast alla din designer är ju grymma. Du vet inte hur mycket beröm jag får för min super fina design, :)

2012-06-03 • 13:05:28
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback