Nöjd, trött Annie

2012-06-18
22:22:36

Nu är jag hemma efter en låååång dag! Vid typ elva åkte jag och Ellen in till staden för att shoppa. Hittade äntligen en oversize t-shirt som jag letat efter så länge. Fick även med mig lite mer behövliga saker hem! Och så åt vi världens godaste pizza. Sen vid kvart i fem så hade jag showjazz på medborgarskolan. Väldigt kul. Dock var jag två-tre år äldre än alla andra. Fast de trodde nog jag var typ som dem. Hehe ;)
Efter dansen ringde den andra Ellen och frågade om jag ville hänka på henne och Filippa och se på bio. S då gick vi och såg MIB 3. Typ 20 minuter in i filmen tänkte alla att om vi inte betalt så mycket för att se den hade vi nog gått där ifrån. Men det var värt att sitta kvar för den var jättebra sen! Rekommenderas starkt!

tröjan




Kommentarer
Postat av: Lisa

vart köpte du den där tröjan?

den var skitfin!

2012-06-19 • 11:27:19
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback