Bloggar från världens bästa dator.

2012-03-07
19:02:01
...inte. Jag är nog den enda i hela världen som är 110% emot mac-datorer. Men det går ju att skriva även fast det är svårt så jag försöker! Idag har jag haft dans gånger två och efter det gick jag och Ellen hem till Amanda och åt en jättegod fudgekaka och läste spanska. Eftersom att jag läser tyska så var ju inte det det lättaste utan slutade bara i att jag fick flabbanfall för att byxor heter "pantalones". Ni måste ju erkänna att det låter helt stört! Bah: Hej kan jag få köpa ett par pantalones? Skumt. Imorgon ska jag vara modell med dansgruppen för nån kurskatalog. Random. hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling,

det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

2012-03-07 • 22:59:42
Postat av: Anonym

Du tycker bara dom är dåliga för att du inte har någon själv

2012-03-21 • 18:57:57

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback