Inlägg jag gjorde för exakt ett halvår sen - 16/09/11

2012-03-16
22:43:52

Dagens outfit's. En hel massor av dem. Jag behöver verkligen en fjärrutlösare för det är något galet svårt att få in fokus annars. Till en helt annan sak....
När jag gick hem från dansen höll jag hatten i handen då jag upptäckte att jag hade två kronor i min byxficka. Hade dock inte byxorna på mig (hade danskläderna) så höll dem i handen. Tänkte att mynten lätt skulle åka ut så jag la ner hatten på marken, tog ut mynten ur fickan och la dem i hatten tillsammans med min mobil och mina glasögon. Inte förens jag tagit upp hatten inser jag hur dumt det måste sett ut. Som om jag tiggde av mig själv! Hahahah x) Random sak jag själv tyckte var lite kul.



Kommentarer
Postat av: Sofi

SV: vad mednar du med länkbyte? :D asso att man skriver ett inlägg om varandra liksom eller att man bara lägger till en länk? Skulle vilja! :love:

2012-03-17 • 08:56:09
URL: http://sofifoto.blogg.se/
Postat av: Jossan

Snygg blogg. Spana gärna in min om du vill



Mvh Jossan:love:

2012-03-17 • 11:43:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback