Sitter och skriver av....

2012-03-23
20:16:06
Sitter här framför datorn och skriver av min deckare. Har bara 22/24 sidor kvar. Hehehe. Kommer ta fett lång tid men det måste göras. Min hansstil är näst intill oläslig när jag skriver fort. Och jag överdriver inte.

Nu sitter jag och ser på Rizzoli and Isles och dricker cider. Älskar cider nästan lika mycket sm jag älskar te. Altså en hel del. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så de kan hjälpa mig poppa popcorn. Hahah, låer ju värsta efterbliven men vi har lixom inte sånna där snabbpopcorn utan sånna man poppar i gryta. Vågar inte göra det själv. Mest för att jag inte vågar vara i kket så länge själv. Serriöst, jag tycker det är asläskig att gå runt i huset när man är hemma själv såhär sent. Tönt är jag.




Kommentarer
Postat av: julia

vill du bli länkad i min blogg? gå in och se efter vettja! kram på dig:)

2012-03-23 • 22:11:00
URL: http://mnjs.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback