Svar på frågestunden - Personligt

2012-03-29
18:52:00
Favorit :) VS <3?
sv: <3 - så söta!

Vad är de godast flingorna?
sv: K-special eller Cocopops ♥

Roligaste tv programet?
sv: PLL, Desperate Housewives, Revenge... Tror det är dem! :)

Löjligaste barn programet?
sv: Biss och Kajs eller det där grönsakslandet med en fågel gjord av en rädissa.

Vilken är den bästa bloggen?
sv: You're reading it! Haha, nej men skulle nog säga http:/hofh.se

Vad är du beroende av?
sv: Socker och att dansa. Står ALDRIG någonsin still typ. Dans ♥ ♥

Har du ett hemskt minne du inte glömmer?
sv: Hemskt och hemskt vet jag väl inte riktigt om jag har något.....

Har du ett roligt minne sen du var liten tjej?
sv: Ohja! >Ellen< och jag har varit vänner sen vi var riktigt små och på dagis så hade fröknarna tagit fram ett jättestort papper och massa fingerfärger. Sen fick vi doppa fringrar och fötter i färgen och trycka på pappret men självklart är Ellen så klantig och halkar och sätter sig I FÄRGEN! Och eftersom vi var så små och inte skulle kleta ner våra kläder så var vi nakna så Ellen fick göra rumpavtryck sen istället! Haha, så kul ^^

Favorit blomma?
sv: Syren!

Vad gillar du bäst?
sv: Dans och choklad ♥ Och såklart mina vänner och min familj! ;)

Vad avskyr du mäst?
sv: Magsjuka.

Favorit läsk?
sv: Dricker typ inte läsk. Bara om den är avslagen! Då är det Cola, Hallonläsk, Fanta Pinapple och Päroncider! :)

Favorit randigt/rutigt?
sv: Randigt



När fyller du år?
sv: 29 September 1998

Var det något du blev extra glad över idag?
sv: Fick beröm på bilden. Ganska klent men ändå! ^^

Har du lätt för att somna?
sv: NAJEEE!

Har du åkt slalomskidor??
sv: Jäss and I love it

Vad gör du på fritiden? ;-)
sv: DANSAR. Läxor.

hur kan du va så himla rolig? :)
sv: Naturbegåvning. Eller asså ehm. Nej jag vet inte! :)

vad har du för kamera?
sv: Nikon D3100

Har du några husdjur?
sv: Naj, her er vi alergiska

Hur mycket godis äter du per vecka?
sv: För mycket ;)

Vilken tandkräm använder du?
sv: Denivit - den enda tandkrämen som inte smakar skit. I butik NU. (Reklammänniska typ)

Har du någon vän som du verkligen älskar?
sv: Ja ♥ Världens knasigaste, sötaste vänner!

Vem känner dig allra bäst?
sv: Mamma.

Har du fb?
sv: Jommen det är väl klart!



Kommentarer
Postat av: Corinne

Sv; Ja tack, min med! :D :love:

2012-03-30 • 07:07:46
URL: http://correaa.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback