Min dag... och lite till

2012-10-28
13:15:00
Goddag kära vänner. Hoppas eran dag har varit förträfflig och att den annars tar en vändning. *skrattar åt mig själv.*
 
Min dag började 8.00 med den vackra klangen av väckarklockan. Gick och la mig igen, tvingade upp mig själv efter typ fem minuter och fixade mig för att dra iväg till kyrkan. Kom hem typ tolv, tog lite bilder och käkade.
Ska dra till Ellen med Ä om en stund och baka bullar till konfahajken. Senare idag ska vi till intersport och köpa skidkläder. Ska till trysil på sportlovet med kyrkan. Taggad på livet jaojaojao.
 
Tröja: H&M's killavdelning (barn) || Byxor: Dr. Denim (köpta på bobby's)



Kommentarer
Postat av: HEJHEJ

Hej! Vad har du för objektiv till din kamera?

Svar: Ett kitobjektiv med typ 18-55 i zoom. Kan ingetom objektiv haha ;)
Annie Darefors

2012-10-28 • 18:27:34
Postat av: HEJHEJ

... Igen.
Nä, men tycker bara du tar så fint sjuka bilder. Hur får du dom så skarpa? :o
(Har också en nikon d3100 och samma objektiv)

Svar: Jag lägger på lite skärpa i Gimp men bilderna ä ganska skarpa redan innan. Har du kollat hur hög iso du har? Om du har över 800 blir bilderna väldigt brusiga lätt...
Annie Darefors

2012-10-29 • 09:12:12
Postat av: HEJHEJ

Jag hade inte över 800 D:
Vet inte vad jag ska göra... suck.
Har du typ din kamera inställt på speciella grejer eller nåt?
För mina bildar blir inte så skarpa och jag får spel. ;)

Svar: Tyvär så vet jag inte då.... :/ Googla lite och se om du hittar något
Annie Darefors

2012-10-29 • 15:35:34
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

fin bild :'d

2012-10-29 • 18:01:11
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback