Firar mig.

2012-09-30
16:31:17
Firar mig med släkten idag. Fått pengar, presentkot, en cupcakeskål, tröjor, nagellack och lite annat. Visar i en video ikväll tillsamans med fredagens inköp.




HAPPY PLUGS

2012-09-29
18:46:32
Goddagens alla barn och inte barn!
Idag har jag hängt med Amanda tills typ halv fyra. Vi gjorde typ... ingenting.... Men det var ju kul ändå. Och sen när Amana hade gåt hem kom Madde förbi med en present och fikade och lite så. I paketet låg ett linne jag spanat in på H&M. Satt senast imorse och tänkte på att jag skulle köpt det och så får jag det senare samma dag. Åh, så glad blev jag. Fick även gröna happy plugs av min bror imorse som jag velat ha ett bra tag.
Det här inlägget blev urkasst. Kan typ inte skriva.




Hej alla coola människor.

2012-09-29
13:51:51
Nu var jag lite busig och tog Annies dator. Jag hoppas ni har skrivit grattis till Annie. Annars får i med mig att göra!! Erkänn ni blev lite rädda nu?
 
heehehehehehhe. Nu ska vi hitta på något roligt. Pussinusslussiuss på er :*************************




Fjorton bast.

2012-09-29
00:11:33
Den tjugonionde september nittonhundranittioåtta var ett väldigt speciellt datum för då föddes ju lilla jag! :D




Mysigaste som finns typ

2012-09-27
19:46:14
Studiedag imorgon, födelsedag på lördag, kalas på söndag.




Running

2012-09-26
19:09:45
Tubkjol från Lindex | Tights från Åhlens | Tröja från Gina | Converse




Happy ♥

2012-09-26
15:15:00
Tjobrä jao.
Har precis varit ute och fotat lite i regnet. Självporträtt. Blev ganska bra tror jag. Efter redigeringen blev färgerna jättefina. Så nu har jag bilder så jag kan blogga åtminstone tre inlägg! :)

Tänkte bara be om ursäkt för att jag inte svarar så bra på frågor och inte gjort mer än en av önskevideorna. Jag har som sagt väldigt lite tid och det som ni önskat/frågat tar väldigt lång tid att fixa... Men jag ska försöka nån dag. Kommer ha fullt upp i helgen men kanske nästa helg eller i veckan. Beror på läxmängden. Hoppas ni inte blir allt för otåliga!




Ey pipol.

2012-09-24
19:15:56
Sorry för förra inlägget. Nån dryg tog min telefon och skrev det.

HEEELLLLLOOOO. Imorgon är det skoljogg vilket innebär att vi ska springa fem kilometer utan anledning. Desutom har vi idrott precis innan. Fattar ni den fork my life känslan jag får? Wellwell. Har ju klarat det två år innan så det här året går väl det med. Bilden ritade jag förra året när jag skrev ett inlägg om skoljoggen. Shit, har ju haft bloggen i typ ett år och två månader nu! :o




Empire state of my mind

2012-09-22
14:05:00
Fett länge sen jag la ut musik på bloggen. Men det senate har jag hittat massa "nya" låtar att dela med mig av så när jag inte orkar/har tid att ta bilder har jag musik att dela!
 
Det här är just nu världens goaste låt ♥ Alla har redan hört den men who cares.
 




Nån rosa ton.

2012-09-20
21:06:00
Tjena mittbena. Har inte bloggat på typ tre dagar. Sick. Har nog aldrig hänt förut. Vi har nog inte haft såhär mycket läxor förut heller. Men idag blev jag klar ganska tidigt så tog mig tid att ta ett par halvbra outfitbilder.
 
Förövrigt...? Idag är har jag vart på konfan och imorgon ska jag dansa och sen ha en allmänt go fredagskväll. Behöver helg efter den här veckan.Typ varit värsa dampveckan. Allt har gått skit och jag har varit trött och seg. Hej jag heter Annie och jag klagar. Well well. Have it najs elefantbajs.




Trind Nail Repair

2012-09-16
13:05:00
Igår googlade jag på "Bra Nagelstärkare" och hittade den här. "Trind Nail Repair", verkade vara den som fungerar bäst. Man målar varje dag och tar bort det gamla varje gång. Så gör man det i en månad och sen någon gång i veckan. Den fanns även i rosa och vit men tyckte att genomskinlig verkade vara det bästa. Den här köpte jag på Åhlens för 129:- men den finns även på Kicks för samma pris. Är sjukt nyfiken på resultatet! :)
 
Kommer lägga upp en till bild om några veckor för att visa skillnaden. Om det blir nån vill säga.




sämst på att blogga.

2012-09-15
12:57:42
Jag vet. Jag suger på att blogga. Har faktiskt inte haft datorn igång de senaste dagarna. Blir så mycket mindre stressad. Jaja, nu har jag inget jag måste göra så nu kan jag ju blogga! :)
 
Idag ska jag till stan med Ellen. Har ju lovat mig själv att inte shoppa men det bruka gå sådär. Förra gången lyckades jag men nu har jag lite saker jag vill ha... We'll see. Fyller ju år snart så kanske får lite av alla saker då. Min önkelista har nog aldrig varit såhär lång. Och då har jag ändå redan fått min longboard....
Bild av http://cookieln.webblogg.se || Redigering av mig.




Dagens frukost

2012-09-12
20:56:00
Började inte förens fem över halv elva idag. Tog vara på sovmorgonen till 100% och gjorde pannkakor till frukost.




Mot Lysekil!

2012-09-11
07:37:19

Fröken blå sitter i bussen på väg mot Lysekil. Klassresa eller vad man säger. Inte särskilt taggad och speciellt inte med tanke på att jag är fett trött och fick gå upp tjugo över fem. Aja. Våran klass äger så det kan ju inte bli helt hemskt. Kommer hem typ halv åtta men bloggar kanske från mobilen på vägen hem också. Annars hörs (fast inte hörs men aja) vi imorgon. Guddbajj.





Sunday.

2012-09-09
17:21:31
En vanlig söndag. Sitter inne. Gör ingenting. Eller jo, jag pratar med Ellen.




Aztec

2012-09-08
21:49:00
Idag har jag hängt med Madde. Vi (jag) har målat hennes naglar! Blev väldigt fint tycker jag. Tog ett tag men det är så kul att måla so it doesn't matter! Och självklart tog vi lite bilder också. *Nedåtpil*
 




Ben&Jerry's

2012-09-08
13:10:00

Inte alls god. Synd. Dock väldigt fin på bild. Vilken är eran favorit Ben&Jerry's? -Min är HalfBaked ♥




Tiden tog ett rymdskepp

2012-09-07
18:55:00
EEEEEEEEEEYO. Fredag igen då. Tiden tog ett supersnabbt rymdskepp från Fredag till Fredag. Veckanrunt resa lixom. Okej, det här blev ologiskt. Men ni fattar my point lixom jao. Drar till kyrkan om en halvtimme. Fett chilledill!




Första konfaträffen!

2012-09-06
18:39:21
Snart sticker jag och mina fäder iväg mot första konfaträffen! Ska bli fett kul. Har varit hos Ellen sen skolan slutade. Åkt longboard och käkat typ.
 
Känner att det här inlägget blev kort och ointressant. Men jaja.... HA EN FETT BRA KVÄLL JAO.

Bilden är tagen av ELLEN. Favorittröjan och favoritjackan ♥




Frukost

2012-09-06
07:27:13
Morn' Morn'
 
Idag är det sex ynka grader ute. Helt sjukt. Men det gör ju inte så mycket. Då har man ju anledning att använda alla varma, mysiga kläder!

Ikväll är det dags för första konfaträffen. Föräldrarna ska vara med den här gången men nästa torsdag börjar det på riktigt! Ska bli kul. Hoppas vi har ett sånt där bra, mysigt gäng. Allt blir ju lixom roligare då!
 






Ey Mannas!

2012-09-04
16:26:06
Uttalas: ÄJJ MÄNAS.
 
Sorry for the non-bloging! Har varit upptagen. Igår började dansen. Var så fett kul och har saknat det så galet äckligt mycket. Först var det balett och sen street. Var lite lagom slutkörd sen...
 
Snart kommer Ellen hit. Ska plugga, hänga, vara allmänt kola.