Happy ♥

2012-09-26
15:15:00
Tjobrä jao.
Har precis varit ute och fotat lite i regnet. Självporträtt. Blev ganska bra tror jag. Efter redigeringen blev färgerna jättefina. Så nu har jag bilder så jag kan blogga åtminstone tre inlägg! :)

Tänkte bara be om ursäkt för att jag inte svarar så bra på frågor och inte gjort mer än en av önskevideorna. Jag har som sagt väldigt lite tid och det som ni önskat/frågat tar väldigt lång tid att fixa... Men jag ska försöka nån dag. Kommer ha fullt upp i helgen men kanske nästa helg eller i veckan. Beror på läxmängden. Hoppas ni inte blir allt för otåliga!



Kommentarer
Postat av: Lisa

du är så gullig Annie!

2012-09-26 • 16:11:12
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback