brädis fick va med

2013-04-17
15:08:00
Idag när någon öppnade fönstret på vår svenska lektion hörde jag sopmaskinen åka förbi. Åh, hoppas snart att det blir helt grusfritt på vägarna! Vill så gärna åka bräda NU. Tyckte att brädis kunde få vara med på mina outfitbilder. Det förtjänar den. Överväger att åka till dansen men det blir ju lite awkward om det slutar med att jag får bära den hela vägen...
 
Här är i alla fall dagens outfit. Galet länge sen jag tog sånna här bilder. Hoppas att ni uppskattar det, för det tar tid ;)
Jeans från Dr. Denim, tröja från Victoria's Secret, jeansjacka från JC, converse och hörlurar från WESC.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vacker är du!

2013-04-17 • 18:36:05
Postat av: Anna

Hej! :) För ganska längesedan så var det någon som hade frågat hur du tig bilder på dig skälv och du sa att du använde fjärrkontroll, men iaf på den sista bilden i detta inlägg så hade du det inte, hur tog du dessa? :( Skulle bli sjuuuuukt glad för svar :)
Kram

2013-04-17 • 19:29:20
Postat av: Lisa

snyggsnyggsnyggsnygg

2013-04-18 • 14:50:02
URL: http://ekenberg.devote.se
Postat av: Vendela Nilsson

Jäätte fina bilder!

2013-04-18 • 19:22:56
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför svarar du inte på någon av kommentarerna i detta inlägg?

Svar: ingen kollar om man svarar såhär ändå och vad ska jag svara? Den enda som har frågat något har ingen blogg och jag orkar inte skriva inlägg bara för att svara på en fråga jag svarat på förrut.
Annie Darefors

2013-04-19 • 19:49:24
Postat av: Anonym

jo jag kollar

Svar: jaha vad bra då, vet doc intemånga andra som gör det.
Annie Darefors

2013-04-20 • 18:37:55

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback