ny design på g.

2013-04-22
21:44:16
Kommer bli mycket vitt, stilrent, små flashiga detaljer. Ja, ni får se. än så länge är i alla fall jag väldigt nöjd, så hoppas ni också kommer gilla den. Inte särskilt lik någon jag haft innan men det kan ju bli bra ändå. Okej, nu lät jag sådär superego men ni fattar. Slänger in en liten sneak-peak här under för att göra er ännu mer nyfikna.
 
Btw, så kom min konfaklänning idag. Den passade, men färgerna stämde inte överens med hemsidan. Aja, blir nog bra ändå, måste bara köpa lite accessoarer för just nu är den väldigt plane.
ni kanske märkt att kategorierna inte funkar? det beror på designändringen. kommer funka som vanligt snart igen :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

åå vad spännande!
Kram <3

2013-04-23 • 16:33:59
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback