makeup.

2013-02-17
14:04:00
Hade tråkigt imorse när jag sminkade mig och det var så fint ljus så jag fotade lite. Typ vad jag använder dagligen. Eller ja, när jag går i skolan. På helgerna bryr jag mig inte. Använder dock aldrig läppglans, men jag gjorde det imorse så det fick vara med. Luktar dessutom jättegott. Typ grapefrukt. Kan äta det istället för att ha det på läpparna :-) najsbajs eller inte mm precis ja mm. varförharjagmedsånthäriminainläggalltblirbarakonstigtajahejdå
Ansiktskräm - Nivea | Burt's Bees läppsyl | Läppglans - The body shop | Puder - Lumene | Concealer som är skitdålig - Maybelline | Parfym - Ullared | Läppenna som är asgammal som jagfyller i ögonbrynen med - Yves Rocher | Mascara - Loreal



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det du säger är consealer, är inte det faundation? Inte undra på att den täcker dåligt, för en faundation är inte till för att täcka, bara jämna ut hudtonen :)

2013-02-17 • 22:35:47
Postat av: Lisa

Åå, får jag oxå göra ett sånt här inlägg. Fick värsta bra inspirationen av dig. men om du inte vill så ska jag såklart inte göra det :) <3

2013-02-18 • 18:12:49
URL: http://ekenberg.devote.se
Postat av: Wilma

Kan inte du visa bilder på ditt rum?? Jätte bra blogg!!

2013-02-21 • 17:22:52
URL: http://wamwilma.blogspot.com

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback