GOTT NYTT ÅR!

2013-01-01
19:46:00
Vart tog 2012 vägen egentligen?! Tänker tillbaka på saker som hände för flera månader sen och det känns som om det var igår. Nej, men det har gått sjukt fort. Blir väl så med åren. När man var tio gick allt såååå långsamt och nu bara springer tiden iväg.
 
Det här året ska bli det bästa någonsin. Är så sjukt inställd på att göra det bästa av allt och vara positivare. Kommer dessutom börja nian och det ska bli så galet roligt! Ska ägna mer tid åt mina vänner, jobba bra i skolan och satsa på dansen. Dock går ju inte detta riktigt ihop men jag ska försöka.
 
Har ni nåra mål inför det nya året? :)
Inledde det nya året med Sofie, Frida och Ellen. Fett. Lagade godaste maten och sov över och hade det allmänt bäst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

14?

Svar: ja
Annie Darefors

2013-01-01 • 21:28:15
Postat av: Anonym

Hur gjorde du "glittret" i bilden? :)

Svar: en pensel i Gimp :)
Annie Darefors

2013-01-02 • 13:06:05
Postat av: Mia

Snälla,hur gör du din blogg så bred? Vad har du för grunddesign? ❤

2013-01-02 • 21:45:20
Postat av: Sofie

Hej Annie hoppaas du haft det bra över nyår :)
Eftersom jag älskar dina gimptips, och när jag gjorde en sån med rymdbild så a jag tyungen att spara i xcf , det gick inte att spara den i jpg eller i något annat? varför? kan jag inte ens öppna bilden som en vanlig bild utan hela gimp ska öppnas. Och bilden går inte att ladda upp på bloggen/facebook o föjande sidor? förstår inte vad som e felet. Tack i förhand för svar<3

2013-01-04 • 13:58:34
Postat av: Lisa

nej, jag har inget mål/nyårslöfte men jag kan ju hoppas på att det bli bra endå (:

2013-01-04 • 15:36:08
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback