Starships were ment to fly

2013-01-28
09:33:00
Godmorgon människor. Sitter och lyssnar på "starships" och längtar efter sommar. Kommer ihåg när vi firade Filippas födelsedag förra året och var ute och dansade till den. Det var trevligt det. Och att åka bräda och ha shorts och t-shirt. Och bara vara och inte behöva tänka på skola eller någonting annat.
 
Tog faktiskt på mig mitt rosablommiga linne idag. Dock lär det vara gömt under en tjock tröja hela dagen men jaja.
Provade även att för första gången i mitt liv måla ögonbrynen. Känns faktiskt helt okej.
Börjar vid 10.10 idag. Och efter jag slutat drar jag och dansar lite och allt bara är helt okej, trots snö på gatorna och minusgrader.



Kommentarer

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback