Svar på ett par frågor

2013-01-04
21:37:00
Sofie: Vet tyvärr inte vad det beror på. Har aldrig hänt mig. .xcf betyder dock att det är ett projekt och därför öppnas Gimp när du klickar på den. Ett projekt kan inte heller laddas upp någonstans. Prova att googla på det och se om du hittar något svar. Annars har jag inget bättre än att du får försöka igen :)
 
Mia: Jag har bara höjt width på "wrapper" och "content" i stilmallen :) Det spelar ingen roll vilken grundmall du använder, alla ändras på samma sätt. Jag använder dock alltid "Nature" eftersom det är väldigt "rent" och enkelt att ändra i :)
 



Kommentarer
Postat av: Sofie igen :)

hej igen annie ;) jag löste mitt problem med att googla. Om du kanske får denna fråga igen så har du svaret här: om den ger dig en varning och säger att man inte kan spara den så, gå in på-> Arkiv-exportera och lägg till namnet.jpg så är den sparad så :) dålig för klaring men gjortde så gott jag kunde! Kramii<3

2013-01-05 • 12:50:30

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback