semesterbilder

2013-07-21
19:38:06
hej igen vänner!
 
Har varit borta några dagar (more like en vecka) och haft det mysigt med mammi och pappi. Vi drog nämligen ut på en liten semester i måndags. Först bar det av mot Malmö för att sedan ta tåget över till Köpenhamn. Dagen efter shoppade vi i Malmö och dag tre åkte vi vidare mot Tyskland för lite sol och bad. Eftersom vi shoppade, låg på stranden eller åt på restaurang största delen av tiden hade jag knappt med mig kameran någonstans. Istället tog jag en hel del bilder med min telefon under resan. Sjukt bra kvalité eller inte men enjoy. (långt inlägg woops)
 
Åt världens godaste BLTC på T.G.I.F | Skåne genom bilrutan | Tågcentralen i Köpenhamn och en massa folk
 
Turning Torso från avstånd | Typ en skola eller nått, gillade bara bilden | Turning Torso nära
 
Min första svenska hotellfrukost (så gott ♥) | Väntar på färjan | Min cola som jag skulle dela med nån Robin
 
Utsikt från balkongen i Tyskland | Min reseoutfit i solen på balkongen | Lite rum, lite balkong, lite väska
 
Stranden (så varmt i vattnet) | Solar | Halvt hängbrygga, halvt inte hängbrygga
 
Strandkörben (hahah) | Världens godaste torellini oh my | Glass och nytt linne whoopyey
 
Parkeringen från balkongen | Åkte till pyttelilla Lütjenburg | Myser bland täcken
 
Gulligt hus på ön Sylt | Lite väg och träd och torn på Sylt | Bild från vår stora lägenhet i R....nånting...?
 
Vatten från bilrutan | Stora Bält (eller nått?) från baksätet | SVERIGE
 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hur satte du ihop bilderna här i inlägget? var det via mobilen,isf hur? Tacksam för svar ♥

Svar: gör det i gimp :)
Annie Darefors

2013-07-25 • 16:01:01

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback