Straight&Curl

2013-07-10
21:47:38
Igår, tisdag, kom min nya plattång på posten! Beställde den i söndags kväll, så det var sjukt bra leveranstid. Det är en Straight & Curl by Björn Axén Tools och den är alltså anpassad för att både kunna platta och locka. Har provat både och, och den är verkligen sjukt bra! Bör även tilläggas att jag är världens sämsta på att locka med plattång, så om jag lyckas, lyckas alla. Är riktigt nöjd och rekommenderar den starkt.
 
Den är köpt på http://inwarehouse.se och med frakt kostade den 458 kronor. Väldigt bra pris, om man jämför med de 795 kronorna den kostar på Kicks.



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du visa hur det blir med håret? :)

2013-07-11 • 00:08:03
Postat av: Lisa

åå vad kul!
Jag köpte också en ny plattång härom dan!
såå himla skojigt!
kan du göra en video där du visar hur man gör när man ska locka?

2013-07-14 • 13:00:08
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback