dan smith

2013-06-26
19:12:12
Satte mig och ritade lite innan idag. Försökte måla av Dan (sångaren i Bastille) men det blev väl sådär. Inte så likt, men annars är jag nöjd. Mormor hade värsta proffsiga pennorna som var olika hårda och jag hade ingen aning om vilken man skulle använda när, så provade bara lite, vilket resulterade i en hel del fläckar. Oh well. Wut du ya think?
 
haha såg nu hur extremt liten munnen är




m&m

2013-06-25
13:10:42
HejHallåTjena!
 
Befinner mig just nu i mormor och morfars vardagsrum. Vi kom hit igår och tar bussen hem på fredag. Skönt att komma bort lite, va med kusinen som också är här, och bara ta det lugnt. Har redan varit vid sjön två gånger, och åker förhoppningsvis dit nån mer gång. Hade inte kameran med mig idag, annars hade jag tagit bilder. Fotade lite på balkongen istället, haha. Oh well, nu ska jag käka. Tjo.




världens bästa

2013-06-23
12:34:00
Första veckan av sommarlovet har jag till stor del spenderat med mina fina vänner. Torsdagen innan vi slutade var vi här och såg på film, åt, pratade skrattade och hade det allmänt mysigt. På fredagen, skolavslutningsdagen, drog vi ut i ösregnet och åt pizza. Haha, när vi kom dit såg vi ut som dränkta katter hela gänget. Efter det kastade vi vattenballonger på niorna som åkte flak genom centrum. Sen tog vi bussen hem till Amanda, lata som vi är. Där åt vi, hade det mysigt, pratade och hade det bäst.
 
Nu kommer vi inte kunna träffas på flera veckor, vilket suger ganska så mycket. Kommer sakna dom maaaaaassor. Fast då kan jag bara tänka på att vi kommer ha en hel vecka tillsammans på Strandgården, så känns allt bättre.
 
haha vi är så vackra ♥




ännu mer bastille

2013-06-16
12:20:43
 
Tillåter mig själv att lägga ut en till bastillevideo. Det är ju faktiskt min blogg. Och på tal om det så tänker jag börja blogga sämre. Eller kanske bättre. I alla fall, mer som jag själv känner för. Tänker sluta ta bilder ENDAST för att blogga med. Tycker inte det är kul, och vad är då vitsen med det?




ska sola

2013-06-10
16:54:00
Tänkte prova på att sola. Lär ångra mig ikväll när jag ligger sönderbränd i sängen och kvider, men just nu orkar jag inte tänka på det. Måste ju dessutom inviga nya bikinin, specialinköpt för solande, utan band och allt.
 
Well well, vi hörs väl nån gång eller sådär då va? mm jaa precis klart mm aa.
uppdate: bikinin är från H&M




mina vans har kommit!

2013-06-07
23:47:42
Idag när jag kom hem hittade jag en kartong på mitt skrivbord och i låg mina efterlängtade vans. Åh, de är alldeles perfekta! Så sjukt snygga. De är lite stora, men det funkar ändå. Köpte dom på tradera för 638 kronor, 111 kronor billigare än i affär. Värsta kap ju.




kalas

2013-06-06
22:15:49
Sov hos Sofie inatt, vaknade till nitton grader och sol, gick upp, åt frukost ute, fixade mig, drog hem, firade brorsan. Typ så har dagen sett ut. Min bror fyllde sjutton idag, så släkten var här och firade honom. Jag bakade en tårta innan jag drog iväg igår, och mamma gjorde smörgåstårta och snabbwienerbrödsgrej. Allt var jättegott, och inte minst fint. Krävde lite bilder faktiskt.
 




i'm back people!

2013-06-03
17:37:00
Varit borta några dagar, så tänkte berätta vad som hänt.
 
I lördags var det ju alltså konfirmation. Vi var i kyrkan från halv tio till fyra och när vi kom hem firade vi med släkten. Fick en fotlänk, ett halsband, en bok, massor av blommor och pengar. En stor del av pengarna har jag redan gjort åt på ett par wait for it LEOPARDVANS. Åh, beställde dom igår så hoppas att de kommer nån gång i veckan.
 
I går satt jag mest och glodde tills klockan halv tre, då jag, Tilda, Madde, Sofie, Frida, Amanda och Ellen drog ut på äventyr. Haha, nej men vi åkte iväg till stranden och försökte grilla. Slutade med regn, kalla korvar och en hel massa marshmallows, men det var sjukt kul ändå!
Haha vet att jag ser ut som hej kom och hjälp mig men detta var det bästa jag kunde hitta. Pappa som fotat.
Och angående leksaksbilen i hörnet så var mina småkusiner och hälsade på, haha!