i'm back people!

2013-06-03
17:37:00
Varit borta några dagar, så tänkte berätta vad som hänt.
 
I lördags var det ju alltså konfirmation. Vi var i kyrkan från halv tio till fyra och när vi kom hem firade vi med släkten. Fick en fotlänk, ett halsband, en bok, massor av blommor och pengar. En stor del av pengarna har jag redan gjort åt på ett par wait for it LEOPARDVANS. Åh, beställde dom igår så hoppas att de kommer nån gång i veckan.
 
I går satt jag mest och glodde tills klockan halv tre, då jag, Tilda, Madde, Sofie, Frida, Amanda och Ellen drog ut på äventyr. Haha, nej men vi åkte iväg till stranden och försökte grilla. Slutade med regn, kalla korvar och en hel massa marshmallows, men det var sjukt kul ändå!
Haha vet att jag ser ut som hej kom och hjälp mig men detta var det bästa jag kunde hitta. Pappa som fotat.
Och angående leksaksbilen i hörnet så var mina småkusiner och hälsade på, haha!



Kommentarer
Postat av: Lisa

åå vad kul!
Kolla min blogg om du vill vinna en elf goodiebag!
kram!

2013-06-04 • 16:35:21
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback