Slut på helg.

2013-03-03
21:19:46
Den här helgen har varit fett bra. I fredags var jag i kyrkan tills typ halv ett, i lördags bara chillade jag, hängde lite med Sofie och sen var jag i kyrkan och idag har jag varit i kyrkan på morgonen och nu ikväll var jag på dansuppvisning med dansgruppen. mmmmmmm lång mening. Vi såg på modern dans och jag tyckte det var ganska tråkigt, tyvärr. Har sett på det förut och då var det jättebra men den här gången var det bara segt och enformigt. Meeeeen, vi hade skitkul på donken efteråt och det är ju alltid trevligt att komma ut och göra saker.
 
Fotade faktiskt lite idag. Bara på mig dock, men ändå.



Kommentarer
Postat av: E B B A

Fiiin! :D

2013-03-03 • 22:51:01
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Ina

Hej Annie, du är så himla söt :)
Jo jag undrar,hur kan du ta bild på dig själv? Altså hur gör du med kameran osv? Jag har också en systemkamera och jag vill jättegärma veta, skulle bli sååååå himla glad för svar =)

2013-03-04 • 18:04:05

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback