Tjollahop!

2013-03-19
11:57:00
YoYoYo swaggerZ! haha orkar inte hur ful jag är dör.
 
Gårdagen var väldigt ineffektiv. Satt i soffan ca. hela dagen och skrev typ inget på novellen, vilket jag egentligen skulle gjort. På kvällen drog jag med mig Madde ut i kylan och vi gick en promenad. Hade tre tröjor på mig endast för att kunna ha vårjackan. mmm värtvärtvärt.
 
Idag ska jag göra ett nytt försök på novellskrivandet, baka något och kanske fixa lite design. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Imorgon bli det i alla fall PRAO. Hoppas att barnen inte är allt för jobbiga ;)
Här är vi, Madde och jag, in action. Erkänn min vackra redigering tillförde lite drammatik till bilden?



Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

Hej,
designen du gjorde till mig har tyvärr börjat krångla. Ramen för typ inläggen har blivit konstig. Jag har inte rört något i designen och jag har ingen aning om vad som kan ha hänt. Vet du?
Tacksam för svar! :)

2013-03-19 • 13:52:59
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback