duktig tjej

2013-05-05
19:07:06
idag har jag varit helt sjukt duktig! Först gick jag upp tidigt till kyrkan, efter det hängde jag lite med Madde och efter det har jag städat i typ tre timmar. Mitt rum har nog aldrig varit såhär rent. Har dessutom tagit tag i allt inför dansuppvisningarna. Min lista med kläder och saker jag måste ha med mig är nog längre än packningslistan jag skrev innan vi skulle till Kroatien i somras ;) Det är fem uppvisningar på tre dagar och som ni kanske kan förstå blir det ont om tid. Kommer därför kanske inte kunna blogga, så ni vet lixom.
snodde min brors gamla, fluffiga matta så ligger på den och ser på film nu ♥



Kommentarer
Postat av: Julia ♥️

Good gööörrrrrlll.

2013-05-05 • 23:31:04
URL: http://juliaaviktoria.blogg.se/

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback