Piruetter

2011-11-14
17:03:31
Hej och hallå! Idag har varit en helt awesome dag! Mest för att mitt humör har varit på topp nästan hela tiden. Har precis kommit hem från balettlektionen som också var helt underbart rolig. Vi fick nämligen lära oss grunden till piruetter. Galet svårt men sjukt kul. Men nu väntar matten som jag egentligen skulle gjort innan. Måste egentligen inte göra den men ska ändå tvinga mig själv att göra minst tio uppgifter. Sen ska jag värma mat. Men innan jag gör någonting av det ska jag byta om till myskläder ♥ Massor av kärlek!


Bjuder även på den snyggaste bilden i matteboken sverige världshistorien. Haha, gissa vem som fick ett inte så passande flabbanfall på matten.



Kommentarer
Postat av: lisa

inte alls lång ;)

Nerå, men jag vill inte berätta det... (ta det inte personligt)

Men jag är väldigt kort ;) <3

Kramis sötis! <3

2011-11-14 • 17:48:19
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback