Fredag igen!

2012-08-31
18:59:00
Asså shit in maj pants den här veckan har gått fort! Det är redan fredag igen. Planerar att gå till Kyrkan ikväll. Fader är just nu och hämtar pizza. Aplängesen vi åt det. Asså hämtpizza. Vi gjorde själva förra veckan. Skrev de två förra meningrna eftersom jag tror ni bryr er... WELL WELL. HAV IT NAJS.
 
Hej det här är jag Annie.




Saknar sommaren...

2012-08-29
16:07:00
Nu har det nog officielt blivit höst. Eller typ i alla fall. Saknar Kroatien, badet, maten, att se allt vackert och ja... ALLT. Fast inte nödvändigtvis värmen. 40grader blir lite mycket i en hel vecka. Men annars kunde man ju inte klagat på mycket.
 
Delar med mig av en bild från sista dagen när vi skulle åka en båttur till Blå Lagunen. Såg typ ut som Grekland eller nått. Och att bada från båten. fewiojdqolwpocnjekx vill tillbaka, bara en liten stund.




Göra ingenting.

2012-08-28
18:06:52
Har gjort klart mina läxor och tänkte sätta mig och bara mysa. Se om det är något på TV annars sätta på en film.
Förövrigt har jag haft en bra hårdag idag. Sånt gillar jag och förmodligen alla andra också. Sov med flätor som var liiiiite (läs mycket) för små så håret blev alldeles krusigt. Men med lite plattång fixas det mesta. Jaojao.




Inget att blogga om.

2012-08-27
21:38:39
Follow mi on tvitter bikös dat wud mejk mi happi ♥ anipani98




Rundabilder med ram

2012-08-25
18:16:00
Någon frågade hur jag gjorde för vääääldigt länge sen men har inte orkat fixa en video förens nu. Gjorde en för ett par veckor sen men så slutade programmet att fungera så det blev inget. Men nu är den i alla fall här. Hope ju lajk.
 




åtta och en halv

2012-08-25
15:02:00
Tjena hallå hej!
Kom hem från en 8,5km lång promenad med mamma för en timme sen. Trodde inte jag skulle orka men det gjrde jag. Stolt. Nu är jag helt mörbultad och seg och borde ta en dusch. Sen får jag se hur jag tar till vara på resten av dagen.
 
Vad har ni för er denna lördag?
Charmig jao.




Bilder från Krka

2012-08-24
23:28:40
När vi var i Kroatien besökte vi ett naturrestervat. Eller jag tror det var det i alla fall. What ever. Det var fett fint och jag tog massor med bilder. Tog mig tid att redigera dem nyss och här under delar jag dem med er. <-- generös jag låter.
 




En bild.

2012-08-23
16:25:00
En bild från när jag och Ellen fotade för ett tag sen. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt med redieringen men jaja. Blev väl okej ändå! De bilder jag inte fått än tror jag blir lättare att redigera. Fråga inte hur jag gjorde den här för jag vet inte....




Tro, hopp, kärlek

2012-08-21
17:42:00
 
Det har gått bort lite då jag målade naglarna i Sönags men jag redigerade dom lite. Hehehe. Jaja, typ såhär såg det ut från början! Den blå är egentligen nästan svart men blev ljus på bilderna.
 
Egentligen så jag ville ha den... Blev asmörk när jag målade med den :(
 




Fråga - Svar

2012-08-20
15:50:00
Tjenixen! Tänkte svara på den här frågan i ett inlägg av två anledningar:
1. Jag gillar inte att klicka på "Svara" knappen. Vem kommer gå tillbaka och kolla ändå lixom? 2. Tänkte att fler ville veta.
 
Så här kommer the svars on the fråga!!!!!!!!!!!!!!!!!! <- Utropstecken
1. Jaaaaaaaaa, jag filmar med min NikonD3100. Funkar utmärkt förutom när man vill visa något nära..
2. Jag redigerar mina videor i ett program som finns på typ alla PC datorer när man köper dem. Windows Live Moviemaker heter det.
 
Pussokram min tiger är tam!
 




Sommarlovets sista dag.

2012-08-19
10:46:02
Det är den här dagen man borde göra en massa kul och ta vara på varenda timme. Dock tänker jag inte göra det. Tänker sitta inne, lyssna på musik och måla naglarna. Kanske försöka göra en av era videor ni rekvästat <-- request fast kolare.
 
Igår hängde jag med Ällen the Ägg. Vi satt ute på hennes altan, spelade kort och pratade. Mysigtpysigt.




Har gjort samma som igår...

2012-08-17
18:56:00
...så vill ni veta vart jag har varit kan ni läsa gårdagens inlägg.
 
Snart kommer Ellen hit och vi ska se på film och så. Mys ♥ Vad ska ni ha för er ikväll?
 




Gick ut och fotade...

2012-08-16
17:55:00
...med Ellen! (Hennes blogg http://cookieln.webblogg.seHar dock inte så många fina bilder på min kamera. Fotade mest med hennes eftersom hennes objektiv var mycket roligare! ;) Men här är iallafall ett par tjusiga bilder tagna denna sköna afton. <-- Åh, måste skratta åt min egen töntighet ibland ♥




Blekfis har målat.

2012-08-16
15:04:40




Hemodlade jordgubbar

2012-08-15
21:24:38




Älskar brunch ♥

2012-08-14
13:35:56
Kallar det för brunch när det äts vid klockan ett. Tog en lång sovmorgon, gick upp och duschade, stekte pannekakas och nu ska jag iväg till Amanda. Ska dock byta från mina blå mjukisar till typ jeans först... ;)




Stan...igen ;)

2012-08-13
19:21:34
Heeeeeeeeeejsan tjosan i trosan!
Idag åkte jag och Ellen in till stan. Köpte lite kläder till idrotten och en apsnygg jacka på NY. När jag kom hem såg jag att den hade kostat 379 men den var nedsatt till 99 kronor! Vilket kap. <- kul ord.
 
Hade fixat bilder till ett inlägg imorse men blogg.se funkade inte - varken i Explorer eller Firefox. Har fått ta till med Firefox väldigt mycket det senste då blogg.se ofta inte fungerar i Explorer. Ända sen de gjorde om har det bara blivit värre och värre. Tråkigt.
Egobilder jag tog hos mormor och morfar. Snygga ju. Ny mjukisdress från Cubus som jag äääääääälskar! ^




365 dagar!

2012-08-12
19:15:45
Idag har jag varit på min lilla kussins ettårskalas! Min faster hade gjort massa goda kakor och en jättesöt tårta. Den var god också - precis som det ska va! Hon gjorde ett landskap och en tågräls av strössel och chokladsås och ljusen var formade som små tågvagnar. Kolla vad söta! ↓ ↓ ↓




Tittar

2012-08-09
15:08:23




Frukost ♥

2012-08-09
12:53:03
 
Länge sen jag la ut en frukostbild. Har inte riktigt orkat fixa så det ser hyfsat ut och så. Men idag fick det bli ett par bilder.




Dagens!

2012-08-07
15:15:00
T-shirt: H&M || Byxor: Cubus




Nya naglar!

2012-08-07
13:30:00
Blev gula med fimoslices den här gången! Köpte dem i en hantverkstad, eller vad det nu heter, för tjugofem kronor. Nagellacken kommer från Paris Memories, nått B-märke och Essence! På bilderna hade jag inte tvättat av det runt om än men orkade inte ta en ny bild.




Hej Coolingar.

2012-08-07
12:03:59
Snart åker jag och mormor och morfar till stan. Mormor och jag ska shoppa. Har fixat två tidsinställda bara för att jag för en gångs skull har något att blogga om! Trevligt, eller hur? Vad ska ni hitta på idag? 




Designar lite.

2012-08-06
12:49:10
Var väldigt länge sen jag tog mig tid att fixa med designer. Började fixa med en header igår och började på en ny idag. Blir aldrig nöjd med det första och så slutar det med att jag gör något HELT annat. Annars då?
 
Tänkte spela in ett gimptips igår men såklart slutar programmet att fungera. Röv. Ska försöka igen nu. Om det inte funkar så blir det en vanlig videoblogg. Eller både och? ;)
 
Orelaterad bild från Krka i KROATIEN.




Blått och guld.

2012-08-05
17:06:25
GJorde guldtoning på min mosters naglar. Hon tyckte hennes nagellack var för mörkt så jag målade gärna lite på. Hehe. Förövrigt tänkte jag bara säga att jag kommer stanna hos min mormor och morfar ett par dagar till. Får se hur länge! :) Sen är det typ bara en vecka kvar på lovet när jag kommer hem. Gått påtok för fort....




Jag är en twittrare.

2012-08-04
14:50:56
Numera är jag en twittrare. Follow, follow! anipani98 heter jag där, som över allt annars! Skriver massa rolig, ointresant skit där. Typ som här fast kortare.
 
Fyller ut detta inlägg med en bild på mig och Ellen från Österrike. Shobrä.




Bilder från ett fint Linköping

2012-08-03
21:57:53

Hejhej! Har inte hunnit blogga idag. Först började vi med astmakontroll i stan sen klippning och sen iväg till mormor och morfar. Stannade hos min moster i Linköping på vägen och fikade. Tog lite fina bilder med mobilen som jag kommer dela med mig av typ.... nu.





Packar upp och pakar ner.

2012-08-02
21:17:16
Håller på att packa upp resväskan för att sedan packa om den. Har, som ni nog vet, varit på Öland med Ellen och Amanda i några dagar och imorgon bär det av till mormor och morfar. Jag hade tänkt mobilblogga men hade ingen täckning i deras stuga så det blev inga inlägg. Har i alla fall haft det jättebra. Fotade typ inget alls med min kamera men Ellen har en hel del bilder från deras. Ska försöka få henne att skicka några. 
Hur har ni haft det när jag varit borta? :)
Sneakpeak på min nya tröja också ;)