Svar - Min keps

2012-07-17
19:09:13
Svar: Först och främst - Tack så mycket! :) Och som svar på din fråga. Jag köpte den för 100 kronor på ett gatustånd i Trogir på semestern. Den är så oäkta den kan bli.  När jag köpte den så var skärmen böjd men den blev platt när den låg i bilen (?) Gör dock inte mig så mycket... ;) Tyvär har jag ingen aning om vart man kan få tag på den här i Sverige.
 
Uppdate: Fick höra av min kära vän Amanda att det finns liknande på Junkyard! :)
 
Passar på att lägga ut de sista bilderna jag tog igår.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Juuuunkyaaaaard<333

2012-07-17 • 19:50:51
Postat av: Jenny

Oj, så mogen du är för att vara så ung! Får mig att känna mig som en liten fjortis, haha! Och vilka fina bilder du tar! Tummen upp!!

2012-07-20 • 16:34:50
URL: http://crystalcocktail.blogspot.com

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback