På konfahajk

2012-10-30
13:26:00
 
Tidsinställt. Är just nu på konfahajk. Vet inte vad jag gör men förmodligen är det kul. Så. Nu vet ni. Puss hej.




Bullbak med Ellen

2012-10-29
12:30:00
Vi är värsta mästerbagarna. Jag menar, ni ser ju bara hur fina dom blev! Okej, dom ser väl ut lite halvt snea ut men de var goda i alla fall. Och det är ju faktiskt det som räknas. Dessutom fotade vi genom hela processen. Inte nödvädigtvis så mycket på bullarna, vi är ju faktiskt mycket snyggare.




Min dag... och lite till

2012-10-28
13:15:00
Goddag kära vänner. Hoppas eran dag har varit förträfflig och att den annars tar en vändning. *skrattar åt mig själv.*
 
Min dag började 8.00 med den vackra klangen av väckarklockan. Gick och la mig igen, tvingade upp mig själv efter typ fem minuter och fixade mig för att dra iväg till kyrkan. Kom hem typ tolv, tog lite bilder och käkade.
Ska dra till Ellen med Ä om en stund och baka bullar till konfahajken. Senare idag ska vi till intersport och köpa skidkläder. Ska till trysil på sportlovet med kyrkan. Taggad på livet jaojaojao.
 
Tröja: H&M's killavdelning (barn) || Byxor: Dr. Denim (köpta på bobby's)




Review - Trind Nail Repair

2012-10-27
12:32:00
För typ en och en halv månad sen gjorde jag ett inlägg om "Trind Nail Repair". Läs inlägget HÄR. Jag hade hoppats att naglarna skulle bli ännu hårdare men de är fortfarande nästan precis lika mjuka som innan. Dock flagar de sig inte alls lika mycket längre. Faktiskt inte alls. Dessutom blir det jättefint att bara ha på när man inte orkar måla nått annat. Glansigt och lite, lite rosaaktigt.
 
Så även fast det inte gjort lika mycket skilnad som jag hoppats på var det värt pengarna. Skulle absolut rekommendera det till er som har flagiga naglar!
Mina naglar just nu. Väldigt torra nagelband, I know.




Long time no see.

2012-10-26
22:02:00
Yo peepz. Been a while. I've had so many things to do and not enough time. Have decided... Nej men seriously. Jag har bestämt mig för att börja om lite. Godkände alla kommentarer med frågor jag sparat på och alla videotips och tänker att vill ni verkligen ha svar får ni fråga one more time. Det här med engelska asså. Älskart. Har föresten börjat på konfa nu och ska på hajk på tisdag. Fett övertaggad. Där har ni även en av alla anledningar till att bloggen har dött lite. Har lixom massa läxor, danser och konfan.
 
Dessutom har jag och Madde med hjälp av FILIPPA kommit en bra bit på vårt projekt nu och är så galet taggad!
mainstreambildhejhejhej




Tre kors

2012-10-05
17:25:59
Linne - JC || Kofta - Lindex || Halsband - Ur&Penn




Hemligt projekt

2012-10-04
19:56:00
Har ju inte bloggat på tre, fyra dagar?! Sick. Måste ta tag i bloggen igen. Ska fixa ett par videor snart tror jag. Och så håller jag och Madde på med ett hemligt projekt. Fett taggade! Ska bli askul. Ni får veta när det är klart...
Hoppas ni blev riktigt nyfikna nu!