feeling athletic

2013-04-16
19:59:37
Jag och Madlän drog ut och sprang (läs gick). Det är verkligen så skönt att komma ut och röra på sig, nu när det inte längre är -50 ute. När jag kom hem passade jag på att stretcha. Allt för länge sen sist, och det märks. Kan inte gå ner i split längre och den där skorpionen jag skulle lyckas med innan sommarlovet har ju verkligen inte blivit bättre. Men men. Får väl ta och börja igen. Har som tur är inte jättesvårt att stretcha upp mig, så hoppas det snart är tillbaka till "det vanliga."
 
För några veckor sen var det någon som frågade om jag kunde visa hur jag stretchar till skorpion-saken. Tog bild före stretchen, under den, och efter. Ni ser ju att det är väldigt stor skillnad. Står med benet mot en vägg när jag stretchar. Brukar även göra ett par höga rygglyft för att "stretcha" ryggen. Hoppas det hjälpte! :)
 
mobilbilder och tråkigt inlägg. ni får leva med det.



Kommentarer
Postat av: Lisa

hur lyckas du ta tag i benet!
jag kan gå ner i spagat men när jag försöker med det där min rygg ba: asdhajkfgb<hjc,rg

2013-04-17 • 17:56:09
URL: http://ekenberg.devote.se

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback