Nya Shorts!

2013-07-28
18:22:35
Åkte med mamma och pappa in till stan tidigare idag. Behövde ett par shorts till inför lägret som jag åker på imorgon. (don't worry, fixat tidsinställd inlägg VARJE dag) Carlings hade rea på massor av saker och jag hittade bl.a. dessa shorts. De passade perfekt och kostade bara 150 kronor. Dock ville jag ha ett par korta, så jag klippte av dom när jag kom hem. Blev rätt bra tycker jag. Gjorde dom lite längre än vad jag egentligen vill ha dom så de får "rum" att bli fransiga utan att hela min rumpa syns *:)*
 



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Har du tagit bort kategorin Gimp-tips? Tacksam för svar! Jag brukar alltid kolla i den kategorin när jag vill ha tips, känner mig lite lost utan den hehe! Kram <3

Svar: ja, det har jag gjort, men det var ett tag sen. Råkade göra det av misstag...
Annie Darefors

2013-07-28 • 20:16:36

Kommentar:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Trackback