Recept - Havre choklad kakor

2011-08-31
18:13:00
Häjj!
Nu har jag bakat! Det blev havre choklad kakor. Kom faktiskt på receptet själv ^^ Så tråkigt när alla recept är lika dana! Så det här är 100% mitt eget recept ^^ Hade dock lite för ljus choklad men efter som jag inte visste om det skulle bli gott eller inte ville jag inte ta den dyrare chokladen. Skulle också rekommendera en msk extra kakao.
Såhär söta blev kakorna:




Peace

2011-08-27
23:31:44

Foto - Självutlösare | På bild: Ällen, Amanda och jag | Kamera: CanonEOS600D




Orkidé

2011-08-25
07:00:00

God morgon!
Idag börjar vi inte förens 8.50. Hade egentligen en lång sv/so lektion idag men hälften av den fick istället fylla en håltimma. Känns ju lite skönare att börja senare än att ha en två timmars rast! Hade våran första Tyska lektion igår (Där av rubriken) och det var inte så svårt ;) Vi fick lära oss färger och lite hälsningsfraser och typ alla färger hette likadant eller något JÄTTELIKT. Nu skriver jag massa ointressant ;)

Det var ju de här jag skulle visa:



Tagna av mig igår redigerade idag

Bara jag som lagt märke till att orkidéer är glittriga?





Godmorgon!

2011-08-23
06:57:31

Godmorgon!
Idag ska vi som sagt ha med oss fika till skolan. Bakade kladdkaka igår. Omnomnom 8) Borde börja klä på mig nu... Aja, det blev kortare än vad jag tänkt det här. Jag kan ju skriva.... Receptet på kladdkakorna jag gjorde!



Nu måste jag gå! Ha en bra dag!

Häjj <3





Det ÄR gott!

2011-08-22
18:06:22
Just nu äter jag en av mina favoriträtter. Det ser absolut inte gott ut men det är mumsigt!!



ChilliConCarne! :D Jag älskar bönorna, de är godast. Mamma köper alltid en extra burk bara för det ^^ Tycker det är ganska konstigt att jag tycker så bra om det här då jag verkligen INTE gillar köttfärssås eller bruna bönor. Men det här... Åh, vad gott det är!




Nytt i menyn

2011-08-20
16:36:40

Jag insåg att det skulle bli ganska jobbigt att ha Kategorierna i en dropdown. Så bestämde mig för att lära mig att dela upp menyn. Det tog ett tag men nu har jag fixat det! *Stolt*




Vad säger ni? Bättre eller sämre? :) Jag tycker helt klart det blev bättre!





Beroende...för tillfället

2011-08-18
22:17:10
Jag blir helt beroende av musik när jag hittar någon låt jag tycker är riktigt bra! Lyssnar på samma låt minst 50 gånger om dagen i kanske tre dagar. Sen tycker jag den är tråkig. Konstigt....? ;)


Just den här dagen är det denna låt som gäller. Spelar ni också sönder låtar? ;)




Detta var faktiskt mycket bättre...

2011-08-14
23:22:36
... eller vad tycker ni? :)


Stilrent :) + Kan ha lite större bilder!




Den nya designen är på plats!

2011-08-06
21:56:40


Vad säger ni?! :D

HISS/DISS