Shopping

2013-02-25
20:24:12
 
Shoppade som sagt lite igår och här har ni bilder på det som är värt att visa. Linnet är från Cubus och kostade 39:- och skorna är från Stadium. Klassiska, höga, vita converse. Kan inte leva utan dom. Har än så länge bara storlek 35 på mina fötter så jag kan köpa barnstorlek. Enda gången det faktiskt är bra, då de är 150 kronor billigare ;)




en vecka.

2013-02-24
21:01:00
Shit, det är en hel vecka sen jag bloggade senast! Har varit upptagen med dans och läxor men för det mesta varit för lat för att ta bilder på något. och jag bloggar, som ni vet, inte utan bilder.
 
Anywayssssss. Har varit hos mormor och morfar i helgen. Alltid lika mysigt. Spelat gitarr så fingrarna gör ont och bara chillat. På vägen hem idag shoppade vi lite, visar bilder imon, och stannade hos min moster och åt lunch. Först fick vi lasagnette, som jag älskar, och till efterrätt fick vi en jättegod kladdkaka.
Eftersom jag fortfarande inte har några vettiga bilder satte jag ihop ett kollage med lite bilder jag tagit med telefonen under dagen. Längst ner till vänster är en bild på min mosters jättesöta diskmaskin. haha
 




makeup.

2013-02-17
14:04:00
Hade tråkigt imorse när jag sminkade mig och det var så fint ljus så jag fotade lite. Typ vad jag använder dagligen. Eller ja, när jag går i skolan. På helgerna bryr jag mig inte. Använder dock aldrig läppglans, men jag gjorde det imorse så det fick vara med. Luktar dessutom jättegott. Typ grapefrukt. Kan äta det istället för att ha det på läpparna :-) najsbajs eller inte mm precis ja mm. varförharjagmedsånthäriminainläggalltblirbarakonstigtajahejdå
Ansiktskräm - Nivea | Burt's Bees läppsyl | Läppglans - The body shop | Puder - Lumene | Concealer som är skitdålig - Maybelline | Parfym - Ullared | Läppenna som är asgammal som jagfyller i ögonbrynen med - Yves Rocher | Mascara - Loreal




HairDonut

2013-02-16
17:11:55
 
Lite svårt att få till det bra men jag blev nöjd med resultatet. Mitt hår är väldigt tunt och täcker inte donuten så bra men tror jag lyckades. Håret ligger inte mot donuten utan några centimeter ifrån, därför är den så stor. Har ni provat hårdonutsakelimoj? Hur gör ni när ni sätter upp den?




MEN HALLÅ

2013-02-16
13:29:00
Tjeenare peepz!
 
Är hemma från Trysil nu! Eller ja, jag kom hem vid sex igår kväll. Har haft så sjuk roligt och är så sjukt glad att jag hängde med! Alla har hållt sig ifrån skador, även jag. Och ändå ramlade jag lixom ner från experten, 45 graders lutning. Det var bara lite sådär lagom jätteläskigt.
 
Vi fick asgod mat och på kvällarna var det roliga lekar, spex och andakter. Verkligen hur mysigt som helst! Enda som egentligen går att klaga på är väl duscharna som blev kalla efter typ fem minuter. Och när typ tjugo tjejer ska duscha resulterar det i att hälften får duscha i isvatten...
 
inga bilder.




Mysigt SO-prov.

2013-02-07
20:30:00
Tjeeeena bothers from other mothers and sisters from other misters!
det sista där kom jag på för några dagar sen. varför så klyftig annie?
 
Har, som ni ser, bloggat zerooo i veckan. Anledningar till det är ett sjukt mysigt SO-prov jag ska ha imon, ett annat mysigt Tyskaprov och dessutom allt som måste göras inför lördag. Ska nämligen till Trysil med kyrkan då! Är så fett tagg och typ dör ba åååååh ska bli så sjukt äckligt najs dör. Kommer hem på fredag och eftersom Trysil ligger i Nörge så blir de inget bloggande då heller. but i think you can deal with it :-)
 
Vad ska ni göra på lovet? Eller ni kanske får lov vecka åtta eller nio?
Out of pics så slänger in denna på mig och maddä.




Lördagen den 2/2-13

2013-02-03
16:21:34
 
Igår var jag och den kola tjejen på bilderna ovan i stan. Vi shoppade massa bra saker och äventyrade sönder. Först missade vi nästan tåget, sen så gick vi på stan, sen gick vi till A6 sen köpte vi massa bra saker. När vi ansåg oss vara klara gick vi tillbaka till stan och satt och kollade på hur fin staden var i mörkret. Sen missade vi tåget, väntade på bussen, åkte hem. På kvällen såg vi på Melodifestivalen i våra wonpisar (one piece fast kolare) och bara ägde. Maddä sov här sen också och imorse var vi på gudstjänst och åt tårta.




Hose mit Farben

2013-02-03
14:43:36
(viktigt att läsa på grov Tyska!!!!!!!!!)
 
Madlän | Jag
 
Igår köpte vi kola byxor på BikBok. Världens bästa byxor. Kostade typ 99:- asbilligt asnajs asbajs astuttifrutti.




Lat

2013-02-01
15:22:21

Är väldigt lat och har väldigt ont om tid så orkar inte ta bilder med kameran. Kör på mobilblogg helt enkelt. Fick önskning om dagens outfit för ett tag sen så jag ba okej nu kör vi ho ha shashasha